2014. február 1., szombat

Kenyér

Sziasztok :)
Ahogy olvasom a blogokat egyre jobban felkapott dolog lett a SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ KENYÉR :)



Úgy gondoltam én is készítek, próba szerencse alapon,elég sok receptet elolvastam ,kutatgattam, okosodtam,s végül belevágtam...


Már többször készítettem most kettőt mutatok meg nektek.....


Ezt a receptet azoknak is tudom ajánlani akinek nincs ideje,egyik nap bedagasztja másik nap megsüti :)
(Az én kenyereimbe van Master Mix szénhidrát csökkentése miatt)

Recept: 50dkg liszt (30dkg  Nagymama titkai fehér liszt +20 dkg Master mix)
4 tk Cukor /barnacukor/nádcukor
2 Tk só
2ek olíva olaj
1 kocka élesztő
Kb.5 dl víz
Dagasztani ,majd 45 percig pihentetni,át gyúrni,30 perc múlva előmelegített sütőbe tenni 180 fokon kb. 40-45 percig sütni :)

A recept az maradt a másik kenyérnél is,annyi változott,hogy tettem bele napraforgót és tökmagot,és egy egész napot állni hagytam mert idő hiányba szenvedtem.
Nagyon finom lett,nem morzsolódik,és több napig puha maradt,úgy ,hogy nem tettük zacskóba,hanem konyharuhával leterítettem.
Mindenkinek tudom ajánlani :)

1 megjegyzés: