2013. május 16., csütörtök

Fűszerolaj

Sziasztok :o)
Egy kicsit más...GASZTRONÓMIA ...


Ez a paprika igen különleges,tavaly nyáron vettem egy cserépben, egész mostanáig virágzott és termet...
Az igazság,hogy kiültettem és most is terem :o) Szóval nem tudom milyen fajta,de nagyon-nagyon erős!



Úgy gondoltam készítek egy kis fűszerolajat,most már jön a grillezés ideje mindig jól jön valami különleges íz...
Vettem egy Jamie Oliver CHILLI SALT-fűszersót,ugyan azokat a fűzereket használtam,csak só helyett Oliva olajat tettem bele :o)
Ahogy pirosodnak a paprikáim,úgy teszem bele a többi közé...
Már többször készítettem fűszerolajat,így tudom,hogy 2-3 hétig érlelni kell sötét helyen,vagy hűtőszekrényben kell tárolni :o)
Ha ki szeretnétek próbálni : Olíva olaj, Chilli paprika, Köménymag, Koriander és Szegfűszeg van az üvegben ízlés szerint....

Ja, amíg el nem felejtem a Jamie Fűszersót előtte teszteltem a családon ,elmondhatom,hogy a család kedvence lett.
Húsok pácolására használtam,rántott húst is ezzel fűszereztem...


Készülő félbe van :Akác szörp, Bodza szörp,és Fenyőrügy szirup...
Majd jövök velük ha készen lesznek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése