2013. május 10., péntek

Első Manóm

Sziasztok :o)
Bemutatom nektek az első Manómat...

    
Egy hete már,hogy ezen a Manón dolgozom nap mint nap.



Ilyen a kis pofija :


Sarok padunkra állítva...


Természetesen ágy mellett :o)


A barátnőjével :o)
Most jön az igazság...
Ezt a sárga Manó leányzót az interneten rendeltem teljesen beleszerettem,a kislányom szerint rosszabb voltam mint egy gyerek.Gyors rendelés,és jött a hétvége a várás időszaka,hétfőtől meg a postás figyelése mikor jön már a csomag...
Persze amikor a csomag jött senki sem volt itthon... :o)
Haza érkezve rohanás vissza a postára átvenni a csomagot,ki értünk az autóba, rögtön ki is bontottuk a Dorinával,na onnan már nem az enyém volt a manó hanem az övé :o)
Minél jobban nézegettem annál jobban mozgatta a fantáziámat,hogy tudnék -e valami hasonlót készíteni :o)
Az túl egyszerű lett volna,ha lemásolom Gréty-ét, meg az nem is én vagyok,nem szeretek másnak a tollával ékeskedni,így eljátszottam vele egy hetet és ilyen manóm lett :o)
Most lesz a húgom kislánya 3 éves ,neki ajándékozom :o)
Lehet,hogy nem az első-és az utolsó manóm,majd meglátom..... 

1 megjegyzés: