2012. május 4., péntek

Újabb díjat kaptam....

Sziasztok!

Köszönöm a díjat Böbének,örülök,hogy gondolt rám.

Az a dolgom, hogy 5 fontos információt áruljak el magamról:

-Szeretem a családomat és a velük eltöltött időt...

-Szeretek kézimunkázni,abban van még mit fejlődnöm...

-Szeretek olvasni...

-Színházba járni...

-Ezen kívül szeretem a számítógépes világot(virtuális világot)...


Tovább küldöm én is,olyan blogozoknak akit nagyon szeretek

 (5 főt kell választani)


Szeretettel küldöm nekik:-)


3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a díjat:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves vagy, köszönöm a díjat, de sajnos én nem viszem tovább a játékot. Remélem, nem haragszol meg érte. További szép alkotást!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a díjat, nagyon kedves meglepi lett! Éljen a foltosélet! ::))

    VálaszTörlés