2012. január 27., péntek

Pelenkázós táska

Sziasztok!

Tavaly készítettem ajándékba ezt a pelenkázós táskát.Úgy érzem ez egy meghatározó dolog volt a tavalyi évben.Márciusban részt vettem egy kezdő szabadon tűzéses tanfolyamon ahol megtanultuk az alapokat,én teljesen beleszerettem ebbe a technikába,ma már elmondhatom ,hogy alkalmazom a munkáimon eleinte nem volt így. Áprilisban neki álltam a táska anyagának a megtűzéséhez,természetesen nem a szabvány méretet használtam,hogy sokáig lehessen használni. Az anyag mérete 110cm*140cm volt teles tele macikákkal, ahogy elkezdtem egyből rá jöttem,hogy nem tudtam mibe vágtam bele,összesen 40 órát tűztem,hogy elkészüljön az alap és neki állhassak a táskának. Ezek után a táska elkészítése már gyerekjáték volt.
Aki kapta nagy örömmel fogadta,a mai napig használják és a baba már 8 hónapos!

1 megjegyzés: