2012. január 14., szombat

Bevásárló táska

Sziasztok!


Mónika írta,hogy valami könnyű technikát tegyek fel....
Arra gondoltam,hogy csíkokból sok féle minta készíthető ebből mutatok egy pár lehetőséget....


Én 5 cm-es csíkokkal szeretek dolgozni,de ez lehet több is, kevesebb is...


Össze kell varrni a csíkokat,majd meg vasaljuk, és a méretnek megfelelően levágjuk....


5cm-es csíkoknál én 12cm-es darabokra vágtam...
Készen össze varrva...



Most más csík fajta technika...


Alapja most egy négyzet és a csíkok...


Rávarrjuk  a csíkot fent kezdve....
Majd meg vasaljuk és Felhajtjuk a csíkot és úgy varrjuk körbe...


Készen:


Annyi csíkot varrunk rá,ahányat szeretnénk...
(nagyságtól függően)


Megvasaljuk...


Össze varrjuk az elejét és a hátát...
Majd rá varrjuk a füleket....
A táskát 3 részből készítjük ezt nem részleteztem külön,mert a felsőrészt a vatelint és a bélést én szabadon tűztem....


Majd össze varrjuk az oldalát...


Az oldalára pántot varrtam és eldogoztam...





A sarkát le varrjuk...


Majd levágjuk...



Eldogozzuk egy csíkkal...


A táska belsejére pántot varrunk majd a színén letűzzük.....


Remélem tudtam egy kis segítséget nyújtani,kezdő foltvarróknak is.


Ez a táska is csíkokból készült jól látszik egyszerű és mutatós......
Jó munkát kívánok...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése